Job 3 van 5


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker met kennis van boekhouden


Functie

Zin om deel uit te maken van ons administratief team?

We zoeken een administratief talent met boekhoudkundige skills en een passie voor precisie!

Als jij houdt van een dynamische omgeving en graag met cijfers werkt, dan is deze vacature iets voor jou!

Wat verwachten wij van jou?

  • Verw erken en inboeken van aankoopfacturen
  • Verwerken en inboeken van verkoopfacturen
  • Debiteuren- en crediteurenbeheer/ contacten met kredietverzekering
  • Opzetten van rapportering en analyses in samenwerking met CEO

Jouw profiel

  • Je hebt aantoonbare ervaring als adminstratief medewerker
  • Je hebt basiskennis van BTW en boekhoudwetgeving
  • Je kan vlot overweg met ERP en boekhoudpakket
  • Je beschikt over analytische vaardigheden om snel verschillen op te zoeken en recht te zetten
  • Je bent ordelijk en nauwkeurig
  • Je kan zelfstandig werken en proactief zijn
  • Je kan je goed vinden in een KMO-omgeving
  • Je bent discreet en integer
  • Je beheerst vlot de Nederlandse taal
  • Verkoopsovereenkomsten opstellen
    Betalingen opvolgen
    Aanmanen bij onbetaalde rekeningen
  • Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
    De boekingen registreren
  • Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken
  • Documentatie zoeken die verband houdt met de activiteit van de organisatie of de dienst
    Documentatie doorsturen of archiveren

Aanbod

  • Contract van onbepaalde duur, fulltime/partime te overleggen
  • Groepsverzekering, maaltijdcheques & ECO cheques
  • Eerlijke verloning volgens kennis, ervaring en inzet
  • Een positieve en aangename werksfeer in een team van gespecialiseerde en gedreven mensen met aandacht voor een gezonde work-life balance

Solliciteren

Lieve Bekaert
+3293405470
hello@alphatronics.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht